آرایشی و بهداشتی

این سایت شرح لوازم آرایشی بهداشتی و عوارض و فایده ی مصرف برخی محصولات است

آرایشی و بهداشتی

این سایت شرح لوازم آرایشی بهداشتی و عوارض و فایده ی مصرف برخی محصولات است

ظرف عطر شیشه ای بهترین نحوه نگهداری عطر و ادکلن

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق خرید عطر هستید ،می دانید که خرید عطرهایی با بطری کوچک بسیار پرهزینه تر است از عطرهایی در بطری بزرگتر .تولید کنندگان عطر با تولید عطر در بطری هایی کم حجم،سالانه پول زیادی به جیب می زنند.اگر به دنبال پیدا کردن راهی برای کاهش هزینه ها هستیدما روشهایی را به شما آموزش می دهیم که با آن می توانید عطر مورد علاقه تان را همراه خود داشته باشید،بدون اینکه نگران شکنندگی بطری آن باشید.

    * عطر پاش پلاستیکی

اگر می خواهید عطر محبوبتان را با هزینه کمتری نگهداری کنید ،عطرپاشهای پلاستیکی مقرون به صرفه تر هستند ،اما یکی از معایب بطری پلاستیکی این است که احتمال دارد در معرض هوا فاسد شده یا الکل موجود در عطر به مرور با پلاستیک حل شود و بوی عطر را عوض کند.


عطرپاش شیشه ای:

بهترین روش برای نگهداری طولانی مدت عطر،استفاده از بطری شیشه ای است.چون شیشه قابلیت حل شدگی ندارد و هوا در آن جریان ندارد،در نتیجه عطر فاسد نمی شود. با این وجود ،ممکن است گاهی اوقات هوا به داخل شیشه های صاف و شفاف نیز نفوذ کند ،پس جهت پیشگیری از فاسدشدگی ناشی از گرما و نور ،آنها را از نور خورشید و تغییرات شدید دمایی دور نگه دارید.

تنوع شیشه عطر بسیار گسترده است و شرکت هایی وجود دارد که صرفا کارشان فروش یک چنین ظروفی مانند شیشه ادکلن است،که البته اکثر آنها به صورت عمده کار فروش این محصولات را انجام می دهند اما شما می توانید از فروشگاه های کوچک فروش عطر و ادکلن نیز این محصولات را خریداری نمایید. 


روش صحیح نگهداری عطرها:

متخصصان و کلکسیونرهای عطر بر این باورند که برای نگهداری صحیح عطر راههای زیادی وجود دارد .اگر می خواهید عطرهای خود را به مدت طولانی داشته باشید ،حتما این سه روش ساده را امتحان کنید:

1-دور از نور خورشید نگه دارید.

2-در مکان تاریک و خنک نگهداری کنید .

3- تا حد امکان در معرض هوا نباشد.

علاوه بر رعایت موارد مذکور ،نکات ذیل کمک می کند تا در چیدمان ویترین عطرتان، سلیقه بیشتری به خرج دهید:

نگهداری عطر در جعبه، مانع نفوذ نور به داخل بطری آن می شود ،به علاوه می توانید برای ایجاد نظم بیشتر ،اسم عطر را بر روی جعبه بنویسید تا راحت تر بتوانید آن را پیدا کنید.

آویزهای مخصوص جواهرات، به شما کمک می کند تا عطرهای محبوبتان را همچون جواهری گرانبها به شکل منظم نگهداری کنید.

سینی های مخصوص نگهداری یخ (جا یخی ها) گزینه مناسب دیگری است که با آن می توانید به عطرهایتان نظم دهید.

کابینتهای موجود در آشپزخانه ،راه ساده ای است برای کلکسیون عطرها. میزهای چرخشی مخصوص که در آن به راحتی با چرخش میز می توانید به عطر مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

قفسه های مخصوص نگهداری ادویه جات، گزینه دیگری است که هر عطری با هر سایزی در آن جا می شود.

تعجب نکنید اما می توانید عطرهایتان را در جا کفشی های پارچه ای آویزانی که به طرز منظمی طبقه بندی شده است ،نگهداری کنید. با این روش علاوه بر ایجاد نظم، به شیشه ظریف عطرها نیز صدمه وارد نمی شود.

برای خرید شیشه عطر نیز توصیه می کنم محصولات این شرکت را مشاهده نمایید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.